مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۴
مهر

آیا برای شما پیش آمده است که حافظه گوشی تان پر شده باشد. حتما اولین کاری که شما به فکرتان خواهد رسید این است که فایل‌های خود را به کامپیوتر خود منتقل و در یکی از درایو‌های خود ذخیره کنید.

  • نازنین کریمی وند
۲۱
مهر

نرم افزار اندروید استودیو ( Android Studio ) ، یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) رسمی برای توسعه پلتفرم و برنامه نویسی اندروید است و برای طراحی اپلیکیشن های اندروید آموزش کامل اندروید استودیو را باید بلد باشید. 

  • نازنین کریمی وند
۲۱
مهر

مزیت برتر خرید آنلاین و اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی ، ما به عنوان یک شرکت طراحی و توسعه وب با داشتن یک بخش تجارت الکترونیک ، ما تعداد کمی مشتری داریم که می خواهیم پروژه های تجارت دیجیتال خود را به تیم طراحان گرافیک و برنامه نویسان وب / تلفن همراه برون سپاریم. تجارت الکترونیکی به دلیل تعدادی از مزایای خرید آنلاین که خریداران از ابتدای دوره تجارت الکترونیکی کشف کرده اند ، بسیار محبوب و سودآور شده است. این مقاله در مورد برخی از مزایای خرید آنلاین است که هم خریداران و هم صاحبان فروشگاه های آنلاین را به خود جلب می کند.

  • نازنین کریمی وند
۱۹
مهر

اپ موبایل چه تاثیری در فعالیت کسب و کارها دارد؟ چرا کسب و کارهای کوچک و متوسط به فکر طراحی و ساخت اپ موبایل افتاده اند؟ اگر تصور میکنید که فقط سازمانها و شرکتهای بزرگ به اپ موبایل نیاز دارند، در اشتباهید. شرکت های کوچک و متوسط نیز به این نکته مهم، که استراتژی موبایل فراتر از صرفا یک «وب سایت واکنش گرا» است، پی برده اند.

 

  • نازنین کریمی وند
۱۹
مهر

آموزش برنامه نویسی اندروید یا ios یکی از مدرن ترین شغل هاست. واسه همین امروز میخوایم ۷ دلیل مهم که چرا طراحی اپلیکیشن موبایل رو برای کسب و کار شما میتونه به شدت مفید باشه رو باهم بررسی کنیم.پس با ما همراه باشید.

  • نازنین کریمی وند
۱۰
مهر

با توجه به تحقیقات ، پیش‌بینی می‌­شود تا سال ۲۰۲1 حدود ۹۰ درصد کاربران ، برای استفاده از اینترنت ، از موبایل استفاده کنند. در نتیجه با داشتن این اطلاعات، استفاده از اپلیکیشن موبایلی به سرعت در حال رشد است. درحال حاضر مردم برای خرید به سمت فروشگاهی‌­هایی می‌­روند که فرایند خرید از آن‌ها آسان باشد. از این رو ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید کمک زیادی به این افراد می‌­کند. شما می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را به صورت کاملا رایگان بسازید.

  • نازنین کریمی وند
۰۹
مهر

کاربران پیام رسان واتساپ این روزها مورد هدف پیام مخربی شبیه به «بمب متنی» قرار گرفته‌اند که چندی پیش دردسرهایی را برای کاربران iMessage اپل به وجود آورده بود.

 

  • نازنین کریمی وند
۰۱
مهر

 در زبان انگلیسی به معنیه بومی میباشد. اما در برنامه نویسی به چه معنی میباشد ؟

  • نازنین کریمی وند