مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

آموزش برنامه نویسی اندروید یا ios یکی از مدرن ترین شغل هاست. واسه همین امروز میخوایم ۷ دلیل مهم که چرا طراحی اپلیکیشن موبایل رو برای کسب و کار شما میتونه به شدت مفید باشه رو باهم بررسی کنیم.پس با ما همراه باشید.


     
    افزایش قابلیت دیده شدن:

هر شخص بطور حدودی روزانه ۱۶۲ دقیقه رو با گوشی موبایلش سر میکنه، درسته که اپلیکیشن های خیلی پر کاربرد این آمار ها رو رقم زدن، اما کاربر برای استفاده از همین اپلیکیشن ها هم نیاز داره که گوشی رو آنلاک کنه، توی لیست اپلیکیشن ها اسکرول کنه و این بین حتما اپلیکیشن شما رو توی گوشیش میبینه. یک نکته علمی:‌ مغز ما ناخودآگاه تمام تصاویر و نوشته هایی رو که مرور میکنه به خاطر میسپاره. طراحی اپلیکیشن موبایل نه تنها برای کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی بلکه برای کسب و کار عادی هم مفیده، چرا که دیده شدن اپلیکیشن شما از بین اپلیکیشن های دیگه میتونه به رشد برند و نام شما کمک کنه.


     پرورش وفاداری مشتری ها:

یکی از دلایل مهم طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار شما وفاداری مشتری ها است. طراحی اپلیکیشن موبایل  به کسب و کار اجازه گفتگو مستقیم با مشتریان رو میده. خریدها، تبلیغات و ترفیع ها تاثیر عمیق تری نسبت به نصب بنر ها داخل شهر و اتوبان ها، تبلیغات در شبکه های اجتماعی میزاره. این مکاتبه در آینده تبدیل به وفاداری به برند و کسب و کار میشه، استارباکس یک نمونه بارز از پرورش وفاداری توسط اپلیکیشن موبایل. اونها یک سیستم امتیاز دهی در اپلیکیشن شون طراحی کردن که استفاده  و بودن در نزدیکی پریزهای استارباکس مشتریان امتیاز کسب میکنن.


     شناخت بهتر برند و کسب و کار:

وقتی صحبت از محصول و سرویس میشه، هدف شما اینه که مشتریان به دنبال برند و کسب و کار شما باشن. طراحی اپلیکیشن موبایل دقیقا همین هدف رو محقق میکنه. اول اینکه شما تمام خدمات و امکاناتی که کاربرا رو ذوق زده میکنه در اختیارشون میزازید. بعد با طرح کمپین های حرفه ای کاربر رو مجاب و مشغول به بودن در اپلیکیشن تون میکنید، هرچی بیشتر کاربر رو مشغول و مجذوب نگه دارید کاربر بیشتر و مشتاقانه تر از محصولات شما استفاده میکنه و اونارو خریداری میکنه.


    کانال مستقیم مارکتینگ:‌

روش های قدیمی مارکتینگ مدتها است منسوخ شده، برای مثال شما دیگه نیازی ارسال بازاریاب برای فروش محصولات ندارید، یا نیازی به پرداهت هزینه زیاد برای چاپ بروشور برای معرفی بیزینس و کسب و کار شما نیست. یک اپلیکیشن موبایل دقیقا تمام این کارهارو بهتر و راحت تر انجام میده.فرم رزرو، اخبار، حسابداری و … یک اپلیکیشن میتونی تمامی این خدمات رو ارائه کنه.


     افزایش سود دهی:

رضایت مشتریان تاثیر مستقیم روی فروش و سود دهی شما داره. بیشتر مردم دیگه به اینترنت دسترسی دارن، داشتن یک وب سایت رسپانسیو برای رزرو خدمات یا خرید از فروشگاه شما قطعا به کسب و کار شما کمک میکنه اما طراحی وب سایت صرفا برای کسب و کار شما کافی نیست. برای مثال “پیتزا دومینو” بعد از انتشار اپلیکیشن موبایل برای خرید و سفارش پیتزا شاهد رشد ۲۸٪ ای تو فروشش شد و همونطور که میدونید، فروش بیشتر مساوی با سود بیشتر.


    افزایش دسترسی:

تقریبا غیر ممکنه که بتونید همیشه تمام مشتری ها رو در جاهای مختلف هدف قرار بدید. یکی از بزرگترین مزیت های طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار توانایی ارسال نوتیفیکیشن، پیام هایی حاوی کد تخفیف و با خبر کردن مشتریان از کمپین های مختلف کسب و کارمونه، که اون ها رو با پیشنهاد های کشنده مجذوب به خرید و استفاده از سرویس ها مون بکنیم.

 
 خدمات بهتر و با کیفیت تر:

ارائه خدمات مشتریان خوب یکی از حیاتی ترین بخش های هر کسب و کاریه. از اون زمان که یک لبخند میتونست تمام مشکلات مشتری ها رو برطرف کنه میگذره. طراحی اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار شما یک حرکت تمام کننده است که میتونه کسب و کار شمارو به یک مرحله دیگه ببره. چون میلیاردها نفر از مردم دنیا الان گوشی هاشون تو دستشونه و تعداد زیادی از اونها همین الان درحال جستجو کسب و کاری هستن که شما ارائه میدین.

  • نازنین کریمی وند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی