مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۱۴
تیر

لاراول چیست؟

لاراول یک چارچوب وب PHP منبع باز است که توسط Taylor Otwell به عنوان تلاشی برای ارائه یک جایگزین پیشرفته تر برای چارچوب CodeIgniter توسعه و نگهداری می شود. الگوهای معماری آن عمدتا بر اساس سیمفونی است.

این فریم ورک پس از انتشار نسخه 3 که شامل ویژگی هایی مانند Command Line Interface به نام Artisan، پشتیبانی از سیستم پایگاه داده و مهاجرت بود، محبوبیت بیشتری به دست آورد. همچنین یک سیستم بسته بندی به نام باندل معرفی کرد.

اولین نسخه پایدار لاراول در ژوئن 2011 منتشر شد. نسخه پایدار فعلی - 5.6، در فوریه 2018، نسخه 5.7 در سپتامبر 2018، نسخه 5.8 در فوریه 2019، نسخه 7 در مارس 2020 و نسخه 9 در فوریه 2022 منتشر شد. ، توسعه دهندگان لاراول از جمله برنامه نویسان پر تقاضا هستند.

آموزش لاراول

  • نازنین کریمی وند
۱۴
تیر

 یک الگوریتم هوش مصنوعی قادر است وقوع جرم را از یک هفته قبل از آن پیش‌بینی نماید. این الگوریتم توسط دانشگاه شیکاگو طراحی شده و گفته می‌شود دقتی 90 درصدی دارد.

 

  • نازنین کریمی وند
۱۳
تیر

 ساختن ماهواره‌ها و اتصال آنها به هم کار راحتی نبوده اما به نظر می‌آید دانشمندان به دنبال استاندارد سازی ساخت ماهواره‌ها و اتصال فضاپیماها به یکدیگر از طریق ایجاد یک استاندارد واحد مانند استاندارد USB هستند. با ادامه این مطلب از وبلاگ شهر سخت افزار همراه ما باشید. 

 

  • نازنین کریمی وند