مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

مای تاپیکز

موضوعات مربوط به کامپیوتر و موبایل و تکنولوژی و کسب و کار و...

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید چه مزایایی دارد؟

پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵ ق.ظ

شما عزیزان می توانید با استفاده از این تکنولوژی ها فرصتی عظیم را برای جذب مشتریان خود داشته باشید حتی با داشتن یک فروشگاه اینترنتی ساده یا یک اپلیکیشن فروشگاهی موبایل  جهت معرفی کسب و کار خود و محصولاتی که عرضه می نمایید .

با توجه به رشد فراوان تکنولوژی های حوزه  ارتباطات و فناوری اطلاعات در چند سال اخیر امروزه دیگر نقش دنیای مجازی ،موبایل ، اسمارت فون ها  و… در زندگی مردم بر کسی پوشیده نیست .مهمترین نقش این تکنولوژی ها در تجارت است که اکثر مشاغل به اهمیت آن در کسب و کار خود پی برده اند.

امروزه ما در دنیای دیجیتالی هستیم که اگر کسب و کاری که انجام می دهیم را با همان شیوه های قدیمی و سنتی ادامه دهیم قطعا رشد و پیشرفت چندانی نخواهیم داشت و از رقبای تجاری خود عقب خواهیم ماند.

شما عزیزان می توانید با استفاده از این تکنولوژی ها فرصتی عظیم را برای جذب مشتریان خود داشته باشید حتی با داشتن یک فروشگاه اینترنتی ساده یا یک اپلیکیشن فروشگاهی موبایل  جهت معرفی کسب و کار خود و محصولاتی که عرضه می نمایید .همچنین باید در نظر گرفت که مثلا داشتن یک اپلیکیشن اندروید فروشگاهی به تنهایی به شما نسبت به دیگر رقبایتان برتری زیادی نمی دهد و مهمترین مکملی که برای آن باید در نظر گرفت استفاده از استرتژی ها و راهکار های مناسب جذب مشتری  می باشد.چه بسا بسیار دیده اید که افرادی برای رونق کسب وکار خود از این موارد استفاده کرده اند و نتیجه مطلوبی عایدشان نشده است .

امروزه دیگر خرید و فروش مانند قبل نیست .در دنیای جدید تکنولوژی، دیگر نیازی به حضور فیزیکی  در مکان مورد نظر،پرداخت به روش های سنتی،تعهد و ضمانت به صورت کتبی و … نیست.بطورمثال شما دیگر برای انجام امور بانکی ،پرداخت قبوض،ویزیت پزشک،رزرو بلیط هواپیما،استادیوم و کنسرت ،سفارش غذا و…. ملزم به حضور در هریک از مکان های مورد نظر برای انجام امور خود نیستید.

امروزه دیگر گفت و گو ها وتعاملات مانند قبل نیست.اکثر گفت و گو ها و عرضه و تقاضا ،از حالت face to face به صفحه تکنولوژی های هوشمند مانند گوشی های موبایل،کامپیوتر ها،ساعت های هوشمند و تلویزیون ها و … انتقال پیدا کرده و اساس رابطه ی خریدار و فروشنده بر مبنای این تکنولوژی بنا شده است.

وب سایت ها و اپلیکیشن  موبایل در نگاه اول شباهت بسیار زیادی دارند  اما عواملی مانند نوع مخاطبان،هدف،بودجه موجود،نوع درخواست هاو… مشخص می کند که کدام یک برای شما مناسب تر و بهینه تر و دارای بازدهی بیشتری است.

 

 

برخی از مزایای استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی موبایل :

1-ارزش بیشتری به مشتریان می دهد:

بهترین راه برای جذب مشتریان این است که برای آنها ارزش قائل شویم و به بهترین روش ممکن با آنها تعامل داشته باشیم ، ذهنیت خوبی از خومان در آنها بجای گذاریم .همواره باید سعی بر آن داشته باشیم که اطمینان و وفاداری برای خرید محصولات مورد نیازشان را تنها از فروشگاه خود بوجود آوریم.از تاثیرگذارترین اقدامات در این زمینه ارائه پاداش ،طرح های تشویقی و… به کاربران است که در نهایت منجر به اطمینان و خرید بیشتر محصولات می شود.

2-مشتریان زمان کمتری را صرف می کنند و دیگر معطل نمی شوند:

اپلیکیشن های موبایل جایگزین سریع تر و آسانتری نسبت به وبسایت ها برای انجام امور هستند.در استفاده از وب سایت ها باید در نظر داشت که کاربر باید در ابتدا مرورگر  را راه اندازی کند سپس آدرس url مورد نظر را وارد کنند و منتظر دسترسی و بارگیری وبسایت مورد نظر باشند اما در اپلیکیشن های موبایل این روند کاملا متفاوت و درکسری از زمان برنامه مورد نظر راه اندازی می شود و کاربر می تواند کار های خود را انجام دهد.

نکته ای دیگری که باید در نظر گرفت این است که اکثر کاربران اطلاعاتشان را در موبایل خود ذخیره می کنند و دسترسی راحت تر و سریعتری به آنها دارند.

با این تفاسیر و با توجه به زمان انتظار برای راه اندازی و انجام امور ، اپلیکیشن های موبایل کاربر پسند تر هستند و کار با آنها آسانتر می باشد.

3-کاهش هزینه ها و افزایش تعاملات و مشارکت مشتریان:

با توجه به امکانات و پیشرفت های روز افزون  حوزه فناوری ،امروزه اپلیکیشن های موبایل نسبت به تبلیغات به شیوه قدیم و خرید و فروش  به روش سنتی هزینه کمتری دارند.

در قدیم الایام در هر کسب و کاری چندین نفر در هر بخش مشغول بودند .این شیوه کاری مشکلات بسیار ی را به همراه داشت اما در مقابل اپلیکیشن های موبایل انعطاف غیر قابل مقایسه ای نسبت به شیوه های سنتی دارند و نیازی به کارکنان زیادی برای انجام کار ها ندارند.

4-برنامه های موبایل به ارتقاء کسب کار کمک می کنند و پشتیبانی بسیار خوبی را ارئه می دهند:

شما عزیران اگر می خواهید کسب و کار خود را با سرعت بیشتری ترویج کنید و بازخورد بیشتری در کمترین زمان ممکن بدست آورید ملزم به استفاده از اپلیکیشن های موبایل هستید .

پشتیبانی از مشتریان یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم و یکی از تفاوت های مهم بین کسب وکار های موفق و ناموفق می باشد.یکی از انتظارات مشتریان این است که مشکلات و سؤالاتشان در سریعترین زمان و به بهترین شیوه ممکن و بدون هیچ محدودیتی پاسخ داده شود.

5-برنامه های موبایلی بهترین ابزار برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی هستند:

مردم،امروزه بیشتر زمانشان  را در استفاده از اینترنت، صرف گشت و گذار در رسانه های اجتماعی می کنند تا از آخرین رویدادها ،اخبار و حوادث و… مطلع شوند.اگر شما بتوانید اپلیکیشن فروشگاهی موبایل خود را در سایت و شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید،کاربران قادر به بحث و ارائه نظر در مورد محصولات شما می شوند و در روند پیشرفت شما بسیار موثر خواهد بود.

 

منبع : https://mashhad.iliasystem.co/mobile-app/

 

  • نازنین کریمی وند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی